ترجمه متون تخصصی حسابداری و مقالات ترجمه شده حسابداری

ارائه خدمات ترجمه متون تخصصی حسابداری و مقالات ترجمه شده حسابداری

ترجمه متون تخصصی حسابداری و مقالات ترجمه شده حسابداری

ارائه خدمات ترجمه متون تخصصی حسابداری و مقالات ترجمه شده حسابداری

ارائه خدمات ترجمه متون تخصصی حسابداری و مقالات ترجمه شده حسابداری

کلمات کلیدی

مقاله

مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه

مقاله حسابداری 2016 با ترجمه

مقاله حسابداری 2016

مقاله ترجمه شده حسابداری 2016

مقاله انگلیسی حسابداری 2016 با ترجمه

مقالات انگلیسی حسابداری 2016

مقاله ترجمه شده 2017 حسابداری

مقاله انگلیسی حسابداری 2017

مقاله 2017 حسابداری با ترجمه

مقاله 2017 حسابداری

مقاله سیستم های اطلاعات حسابداری با ترجمه

مقاله سیستم های اطلاعات حسابداری

مقاله درباره سیستم های اطلاعات حسابداری

مقاله ترجمه شده سیستم های اطلاعات حسابداری

مقاله انگلیسی سیستم های اطلاعات حسابداری با ترجمه

مقاله انگلیسی سیستم های اطلاعات حسابداری

مقاله انگلیسی درباره سیستم های اطلاعات حسابداری

مقاله کیفیت سود با ترجمه

مقاله کیفیت سود

مقاله ترجمه شده کیفیت سود

مقاله انگلیسی کیفیت سود با ترجمه

مقاله انگلیسی کیفیت سود

مقاله انگلیسی درباره کیفیت سود

مقالات درباره کیفیت سود

مقاله مدیریت سود با ترجمه

مقاله در مورد مدیریت سود

مقاله ترجمه شده مدیریت سود

مقاله انگلیسی مدیریت سود با ترجمه

مقاله انگلیسی مدیریت سود

بایگانی

دانلود مقاله درباره حسابداری اجتماعی

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ق.ظ

مقالات انگلیسی درباره حسابداری مسئولیت اجتماعی با ترجمه فارسی

با مطالعه مقاله درباره حسابداری مسئولیت اجتماعی با جدیدترین یافته های علمی حسابداری مسئولیت اجتماعی اشنا می گردید. مطالعه کتب حسابداری مسئولیت اجتماعی می تواند مطالب بنیادی و پایه ای این حوزه را در اختیار شما قرار دهد اما برای اشنایی با جدیدترین تحقیقات علمی مرتبط با حسابداری مسئولیت اجتماعی نیاز است که مقالات درباره حسابداری مسئولیت اجتماعی را مطالعه نمایید. تقریبا کلیه مقالات معتبر حسابداری مسئولیت اجتماعی به زبان انگلیسی می باشند لذا برای مطالعه مقالات انگلیسی حسابداری مسئولیت اجتماعی نیاز است که دانشجوی حسابداری از مهارت های زبان انگلیسی بهره مند باشد. شاید گروهی از دانشجویان این مهارات را دارا باشند اما قالب دانشجویان نیاز به مقالات ترجمه شده حسابداری مسئولیت اجتماعی دارند. بدین منظور نیاز است که مقالات انگلیسی حسابداری مسئولیت اجتماعی به فارسی ترجمه گردند. در ادامه قصد معرفی سایتی جهت دانلود مقالات ترجمه شده حسابداری مسئولیت اجتماعی را دارم. در این سایت مقاله درباره حسابداری مسئولیت اجتماعی دسته بندی شده و فهرستی از مقالات انگلیسی حسابداری مسئولیت اجتماعی به همراه ترجمه فارسی آماده شده است. در این سایت دانلود مقاله انگلیسی حسابداری مسئولیت اجتماعی را بدون پرداخت هزینه می توانید انجام دهید و برای شما ترجمه فارسی بخش چکیده و مقدمه مقاله را نیز قرار داده اند و بنابراین می توانید چکیده کلیه مقالات حسابداری مسئولیت اجتماعی را مطالعه کنید و فایل ورد ترجمه مقاله را خریداری کنید.

حسابداری اجتماعی چیست؟

حسابداری اجتماعی بخشی از دانش حسابداری است که هدف آن اندازه گیری و گزارشگری اثرات اجتماعی (هزینه ها و منافع اجتماعی) ناشی از فعالیتهای واحد تجاری است .

از آنجایی که هر واحد تجاری عضوی از جامعه ای است که در آن فعالیت می کند و به طور مستمر در تعامل با سایر اعضای جامعه است و با استناد به قراردادهای نا نوشته اجتماعی بین اعضای جامعه که برای حفظ منافع تمامی اعضا وضع شده اند ، ضرورت دارد، واحد تجاری از تعهدات و مسئولیتهای خود آگاه باشد و آنها را محدود به حفاظت منافع سهامداران نداند، بلکه تعهدات و مسئولیتهای دیگری در قبال سایر گروههای اجتماع از قبیل اعتبار دهندگان، کارکنان، مشتریان و فروشندگان و گروههای موجود در جامعه و همچنین محیط زیست پیرامون خود احساس کند.

همچنین حسابداری اجتماعی را می توان در ارتباط با اطلاعات منتشره توسط یک سازمان که به طرفهای ذینفع امکان می دهد تا عملکرد سازمان را در مواجهه با مسائل اجتماعی ( مثبت و منفی ) ارزیابی کند ، تعریف کرد .(جعفری 1372)

حسابداری اجتماعی فرایند گرداوری ، اندازه گیری و گزارش معاملات و تاثیرات متقابل این معاملات بین واحد تجاری و جامعه پیرامونی اوست. حسابداری اجتماعی از طریق اندازه گیری و گزارشگری تاثیرات متقابل واحد تجاری و جامعه پیرامونی اش، ارزیابی از توان ایفای تعهدات اجتماعی را امکان پذیر می سازد.(میرسپاسی 1374)

موضوع مسئولیت اجتماعی نیز جدای از این قضیه نیست، زیرا درخصوص ارائه تعریفی واحد از مسئولیت اجتماعی بین دانشمندان علم مدیریت، اتفاق نظر وجود ندارد. «گریفین» و «بارنی» (JAY B.BARNEY&W.GRIFFIN) مسئولیت اجتماعی را چنین تعریف می کنند: <«مسئولیت اجتماعی، مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان بایستی در جهت حفظ و مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند، انجام دهد». «درک فرنچ» و «هینر ساورد» در کتاب «فرهنگ مدیریت» درخصوص مسئولیت اجتماعی می نویسند: «مسئولیت اجتماعی&، وظیفه ای است برعهده موسسات خصوصی، به این معنا که تاثیر سوئی بر زندگی اجتماعی که در آن کار می کنند، نگذارند. میزان این وظیفه عموماً مشتمل است بر وظایفی چون: آلوده نکردن، تبعیض قائل نشدن دراستخدام، نپرداختن به فعالیتهای غیراخلاقی و مطلع کردن مصرف کننده از کیفیت محصولات. همچنین وظیفه ای است مبتنی بر مشارکت مثبت در زندگی افراد جامعه».

«رابینسون» درهمین رابطه می گوید: «مسئولیت اجتماعی یکی از وظایف و تعهدات سازمان درجهت منتفع ساختن جامعه است به نحوی که هدف اولیه سازمان یعنی حداکثر کردن سود را صورتی متعالی ببخشد».

«کیث دیویس» معتقد است که: «مسئولیت اجتماعی یعنی نوعی احساس تعهد به وسیله مدیران سازمانهای تجاری بخش خصوصی که آن گونه تصمیم گیری نمایند که در کنار کسب سود برای موسسه، سطح رفاه کل جامعه نیز بهبود یابد».  

جهت مشاهده لیست مقالات حسابداری مسئولیت اجتماعی با ترجمه به لینک زیر مراجعه فرمایید:

مقاله حسابداری اجتماعی با ترجمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی